Edukacja najmłodszych dzieci powinna umiejętnie splatać naukę z zabawą, by w łagodny sposób wprowadzić je w przyszły świat przedszkola. Pierwsze lata życia dziecka w największym stopniu decydują o jego dalszym rozwoju. Wtedy bowiem kształtują się jego możliwości intelektualne i rozwija się większość wrodzonych predyspozycji, w tym także zdolność uczenia się. Dlatego wszelkie działania edukacyjne, oddziaływania wychowawcze, stymulowanie rozwoju intelektualnego i społecznego przynoszą najlepsze rezultaty właśnie w okresie żłobkowym.
W codziennych zajęciach wykorzystujemy metody, stworzone i popularyzowane przez największe autorytety w dziedzinie pedagogiki dziecięcej: Marię Montessori, Metodę Dobrego Startu, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Matematykę dziecięcą wg prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, Metodę kształcenia muzycznego Carla Orffa, Gimnastykę mózgu Paula Dennisona, Metodę aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, Pedagogikę zabawy Klanza i wiele innych, które w najlepszy sposób aktywizują i kształcą umysł i ciało dziecka w okresie żłobkowym.
Zajęcia prowadzone są przez nasze ciocie żłobkowe – wprowadzanie obcych osób do grupy powoduje dodatkowy stres u dzieci, zwłaszcza tych, które są bardziej wrażliwe na kontakt z nieznajomymi.
PLANOWANE FORMY I ELEMENTY AKTYWNOŚCI:
ZAJĘCIA PLASTYCZNE
SENSORYKA
MAŁY BADACZ
TANIEC
JĘZYK ANGIELSKI
GIMNASTYKA
ZAJĘCIA MUZYCZNE
EKO SZTUKA
WARSZTATY KULINARNE
WARSZTATY PRZYRODNICZE
ZABAWY Z CHUSTĄ KLANZA
ANIMACJE